13 maj 2012

Lakier Essence

Dziś krótki, szybki i przyjemny post.
Mam już w swojej kolekcji sporo lakierów do paznokci, jednak teraz chcę przetestować jak najwięcej tych z Essence.
Cenowo są podobne do większości z Golden Rose, więc może nie zrujnują mojego budżetu :)
Dziś zakupiłam 3 kolorki w Douglasie po 5,49 zł / sztuka wielkości 5 ml. Zaprezentuje dziś wam pierwszy z nich - nie pokazuje wszystkich gdyż chcę sprawdzić ile wytrzyma na moich paznokciach (z recenzji innych dziewczyn słyszałam, że co kolor to inna jakość).


ESSENCE COLOUR & GO
05 SWEET AS CANDY

W trakcie malowania paznokci lakier bardzo ładnie się rozprowadzał myślałam, że przy tak jasnym kolorze będą się robiły smugi. Na opakowaniu znajdziemy napis "szybkoschnący" - i tu rozczarowanie, nawet po 30 minutach od nałożenia drugiej warstwy lakier jest wciąż delikatnie mokry. Nie kryje całkowicie - prześwitują końcówki paznokcia - jednak mi to nie przeszkadza. 
Ogólnie jestem z niego zadowolona i kolor bardzo mi się podobam, jeśli macie wolną godzinkę to polecam jego użycie :)


5 komentarzy:

  1. śliczny taki mega delikatny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko co do schnięcia masz rację one nie schną szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień :)

    zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemny kolorek, ale godzinka?! ooo, nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam ten lakier i jestem nim mile zaskoczona. Odkąd go posiadam, ciągle króluje na moich paznokciach;) Aż do znudzenia;) Jest delikatny, dziewczęcy i bardzo elegancki. Pasuje do wszystkiego i do każdej okazji. Świetnie się rozprowadza i w moim przypadku 2 warstwy schną całkiem szybko, ja zazwyczaj po 15 minutach wykonuję już normalne czynności i nic mi się nie odgniata;) Trzecia warstwa schnie jednak już wieki, więc wolę pozostać przy dwóch i lekkich prześwitach! Pozdrawiam, bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń