27 maj 2012

Szampom do pędzli

Na wstępie - moja krótka nieobecność to wina nawału pracy.. Jest już ciepło i ludzie oblegają restauracje w tym również i moją. Ale mając chwilkę szybko dla Was piszę :)

FM 
PROFESSIONAL BRUSH SHAMPOO

Od producenta:
Gruntownie oczyszcza pędzle, przedłuża ich trwałość, zapewniając odpowiednią dbałość o higienę podczas wykonywania makijażu. Starannie dobrane komponenty szamponu mają działanie pielęgnacyjne, zmiękczające włosie oraz odkażające. Cena: 19 zł. / 100 ml.

Moja opinia:
Był to mój pierwszy "profesjonalny" szampon który kupiłam do pędzli. Zawsze je myłam szamponami dla dzieci. Na szczęście szampon kosztował tylko 19 zł. inaczej były by to najgorzej wydane przeze mnie pieniądze. Szampon w ogóle się nie pieni, ciężko nim umyć pędzel, musiałam na prawdę ze 3 pompki dać aby uzyskać chociaż minimalną pianę. Pędzle kiepsko się dopierały musiałam 2 razy prać zwykły pędzel do oczu, przy pędzlach do twarzy musiałam powtarzać tę czynność 3 razy. Jedyny plus tego szamponu jest taki, iż łatwo myło mi się pędzel od żelowego eyelinera. Musi mieć jakiś składnik który momentalnie rozpuszcza zaschnięty żel na pędzlu. Szampon nie ma żadnego zapachu, nie zauważyłam aby włosie moich pędzli jakoś się poprawiło, ale też szampon ich nie zniszczył, aplikator jest bardzo przyjemny w użyciu, puste takie opakowanie na pewno mi się do czegoś przyda :) Niestety kolejnego szamponu z tej firmy nie kupię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz