21 lip 2012

Rimmel Scandaleyes

Wpadam na chwilkę i mały opisik zostawiam :)

RIMMEL
SCANDALEYES VOLUME FLASH MASCARA


Opis producenta:
Nowa maskara ma skandaliczną szczoteczkę MaxDensity - wiekszą o 50%, a jednocześnie bardzo precyzyjną.
Sama formuła tuszu zawiera potróją ilość kolagenu i keratyny. Sprawia, że rzęsy stają się gęste, silne i perfekcyjnie podkreślone. Innowacyjny tusz do rzęs gwarantujący wspaniały efekt kuszących rzęs.
12x większa objętość, bez grudek, skandaliczne spojrzenie tak szybko. Twoje rzęsy będą krzyczeć!

Moje wnioski:
Używam jej od ok. 2 miesięcy (może nie codziennie, ale opinie już sobie wyrobiłam :), wybrałam kolor czarny. Podczas pierwszego użycia byłam tak rozczarowana efektem, że myślałam o jej wyrzuceniu. Ale im częściej jej używam a ona zaczyna coraz bardziej wysychać tym jest lepsza. Ja mam krótkie ale gęste rzęsy liczyłam, że mi je ładnie wydłuży i jeszcze bardziej zagęści. Tusz nie skleja rzęs ładnie je rozdziela ale ani nie pogrubia ani nie wydłuża - tusz ma mega wielką szczotkę operowanie ją to nie lada wyzwanie ale można się przyzwyczaić. Jeśli chcę delikatnego dziennego makijażu oka do pracy to wtedy po nią sięgam - przy mocniejszym makijażu tusz ginie na tle ciemnych cieni lub mocnej kreski eyelinerem. Jednym większym minusem jest to, że po ok. 4h rzęsy odbijają mi się na górnej powiece więc muszę pamiętać by co jakiś czas zerkać w lusterko aby nie przypominać pandy :) Zużyję ją całą ale następnej raczej nie kupię.
Cena: 21 zł. / promocja w Rossmannie / 12 ml

2 komentarze: