29 lip 2012

Błękit & żółty

Od czasu kiedy noszę swoje naturalne paznokcie mam manię kupowania lakierów. Dziś bardziej odważne kolory niż zawsze :)


ŻÓŁTY
Miss Sporty kolor 39
Nałożyłam 3 warstwy tego koloru, po dwuch były brzydkie smugi. Jednak chyba za wcześnie położyłam trzecią warstwę i porobiły mi się bąbelki powietrza. Zostawiłam już tak bo już za późno żeby zmywać i malować od nowa :) Lakier bardzo łatwo się rozprowadza, ma bardzo płynną konsystencje. Nawet w miarę szybko wyschną a kolorek jest na prawdę super.
Cena: 5,49 zł. / Rossmann

BŁĘKIT
Bell
Glam Wear kolor 4
Kolor jest cudowny! Jego nałożyłam 2 warstwy i krycie jest w 100%. Lakier wyschnął mi dosłownie w 15 minut po drugiej warstwie, ma bardzo ładny połysk. Mimo, iż malowałam je w takich samych odstępach czasowych nie porobiły mi się na nim bąbelki! Żałuję, że wziełam tylko 2 kolory z tej limitowanki bo myslałam, że skoro takie mocne kolory to trzeba 4 warstw żeby uzyskać idelany odcień ale chyba ponownie się wybiorę do natury i dokupię resztę :)
Cena: 10,59 zł. / Natura


2 komentarze: