5 cze 2012

Biochemia Urody

Krótka recenzja pudru bambusowego z jedwabiem zakupionego na stronie http://www.biochemiaurody.com/
Puder zakupiłam w marcu, jeśli chodzi o czas oczekiwania na przesyłkę to ok. 10 dni - myślę, że można wybaczyć za te ceny.

PUDER BAMBUSOWY

Opis producenta:
Puder bambusowy - ma postać drobnego pyłku, który powstaje w wyniku specjalnego procesu rozdrobnienia ekstraktu z wnętrza łodygi bambusa indyjskiego. Za sprawą porowatości drobinek, puder absorbuje nadmiar sebum i wykazuje intensywne działanie matujące. Dzięki wysokiej zawartości krzemionki (ponad 90%), oprócz działania wygładzająco-matującego, puder bambusowy wykazuje dodatkowo właściwości pielęgnujące skórę. Działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych.
Puder jedwabny - to odpowiednio rozdrobniona, naturalna proteina jedwabna bogata w składniki odżywcze (aminokwasy i minerały), w postaci bardzo drobnego, kremowego proszku o jedwabistym dotyku. Puder jedwabny zastosowany jako dodatek do pudru bambusowego:
- dzięki zawartości licznych aminokwasów, dodaje własności nawilżających i odżywczych, tworząc na powierzchni skóry cienki film, który zapobiega utracie wilgoci i chroni przed czynnikami zewnętrznymi,
- w delikatny sposób absorbuje nadmiar sebum,
- zmienia kąt odbicia światła od powierzchni skóry, nadając cerze delikatny blask, zmiękczając rysy skóry oraz zmniejszając widoczność zmarszczek,
- wykazuje działanie antybakteryjne,
- nadaje pudrowi jedwabistego dotyku i konsystencji,
- odbija i częściowo absorbuje promieniowanie UV.
Puder bambusowy z jedwabiem może być wykorzystywany jako samodzielny, naturalny puder sypki, w celu zmatowienia, wygładzenia i nadania skórze delikatnej poświaty, bez jednoczesnego efektu kryjącego. Puder najlepiej aplikuje się za pomocą dużego pędzla kosmetycznego (np. pędzla typu 'kabuki) lub puszka'.
» Ma postać białego pudru, o transparentnym (bezbarwnym) wykończeniu, nadającym się do każdego typu karnacji.
» Jest to puder neutralny, który może być bez obaw stosowany do matowienia kremów z filtrami przeciwsłonecznymi.
» Podręczne porcje pudru można wg. życzenia przechowywać w zakupionym osobno, małym
» Niekomedogenny (nie powoduje zatykania porów).

Moja opinia:
Producent nam się rozpisał :)
Gdy puder do nas przychodzi musimy go sobie "wyprodukować". W opakowaniu niebieskim jest puder bambusowy, natomiast w fiolce znajduje się jedwab. Produkcja jest banalnie łatwa, wystarczy jedwab wsypać do pudru i dokładnie wymieszać.
Ja używam tego pudru już na sam koniec makijażu - jako wykończenie na całą twarz. Używam go codziennie, w żaden sposób nie zauważyłam aby w jakiś sposób moja cera się zmieniła lub pogorszyła. Owszem jeśli mamy bardzo suchą cerę i odstające skórki to ten puder je uwidoczni - tak jest w moim przypadku. Ale wystarczył dwa razy w tygodniu peeling twarzy i jest ok.
Nie zawsze mam róż na policzkach ale jeśli już go mam i położę na to puder bambusowy to trochę blednie ten róż - nie jest tak widoczny pod tym pudrem. Mi to nie przeszkadza bo teraz po prostu róż kładę później i problem rozwiązany.
Jeśli chodzi o matowienie twarzy u mnie sprawdza się rewelacyjnie - mat utrzymuje się tak do 6h - oczywiście nie wtedy gdy temperatury skaczą do 30 stopni. :)
Puder jest bardzo drobno zmielony i łatwo się rozprowadza po twarzy ja nie miałam problemów od samego początku z jego użyciem, nie robiły mi się białe plamy itp. rzeczy. Mam wrażenie że starczy mi na rok jak nie dłużej, nie widać w ogóle zużycia.
Jedyny minus to opakowanie - jeśli sitko które jest w opakowaniu było z grubszego plastiku było by ok, ale ma tak cieniutką strukturę, że tylko patrzeć jak się zaraz połamie. Muszę znaleźć jakieś zastępstwo :)
Myślę, że puder w 100% wart swojej ceny i można go innym polecić.
Cena: 16,80 zł. / 55 ml. (11,5 g.)

1 komentarz:

  1. miałam i mnie troszkę wysuszał.

    Obserwuję i zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń