14 cze 2012

GLOSSYBOX czerwiec

Tak, ja również dołączyłam się do subskrypcji GlossyBox'a. http://www.glossybox.pl/ Dosłownie przed chwilą przyniósł mi go kurier :) Ale na początek słów kilka...

Oglądając dziewczyny na YouTube bardzo mi się podobała cała idea tych pudełek niespodzianek. Może nie sam element zaskoczenia ale kosmetyki jakie się w nich znajdowały bardzo mnie interesowały i nie widziałam jeszcze pudełka w którym byłoby coś co  nie przypadłoby mi do gustu.
Za myślę nie wielką cenę mamy kilka kosmetyków które możemy przetestować i nie są to typowe mini próbki w saszetkach a rozmiary po których spokojnie możemy zadecydować czy dany produkt chcemy kupić w wersji oryginalnej czy nie.
Mam subskrypcję jeszcze pudełka ShinyBox - tam zbieramy punkty i za nie kupujemy pudełko.
Jeśli macie ochotę zapraszam do zabawy :)


Ja swoją subskrypcję mam na 3 miesiące w promocyjnej cenie 132 zł i udało mi się zapłacić przelewem. Czemu dopiero teraz się zdecydowałam na jego zamówienie? Bo można płacić przelewem, karty kredytowej nie mam więc jego zakup był dla mnie nieosiągalny.

Teraz do rzeczy.
Oczywiście nasz GlossyBox przychodzi w pięknym blado-różowym pudełeczku - na pewno znajdę dla niego jakieś zastosowanie :) Jeśli chodzi o jego wielkość myślałam że pudełko będzie większe, jest mniej więcej rozmiaru A3. Bardzo fajne jest to, że nawet karton w którym jest nasze pudełko jest w logo GB :) Może szczegół ale ja zwracam na to uwagę...



W środku znajdujemy kartę informacyjną przewiązaną różową wstążką - na której mamy zawarte wszystkie informacje o produktach które znajdują się w naszym pudełku


I w końcu nasze kosmetyki :)))



BM BEAUTY
Sypki róż mineralny.
Mineralny róż to idealny sposób, aby zakończyć makijaż w 100% naturalnym rumieńcem. Łatwy do zastosowania, nie zatyka porów, dzięki czemu skóra może swobodnie oddychać.
Pełen produkt: ok. 40 zł. / 4g
My dostajemy: 1g


CLARENA
Luksusowy krem mikrokolagenowy z multipeptydami.
Ujędrnia, modeluje owal twarzy. Kompleks peptydowy PEPHA-NUTRIX rozkurcza zmarszczki jak botoks. Kolagen zwiększa gęstość i elastyczność skóry, kwas hialuronowy nawilża.
Pełen produkt 82 zł / 50ml
My dostajemy: 30ml

TONI & GUY
Sól morska w sprayu.
Podkreśla naturalny charakter włosów i dodaje im ocjętości. Unosi włosy i utrwala efekt artystycznego nieładu.
Pełen produkt: ok. 40 zł / 200 ml
My dostajemy: 75ml


TSO MORIRI
Organiczne z naturalnymi ekstraktami Mydło Kibica.
Mydło organiczne z najwyższej jakości naturalnych składników. Wysoka zawartość gliceryny pochodzenia roślinnego zapewnia bardzo dobre nawilżenie skóry. Mydło ma delikatny orzeźwiający zapach, myje i pielęgnuje skórę, a dzięki aloesowi zmiękcza i odbudowuje naskórek.
Pełen produkt: 16 zł / 100g
My dostajemy:100 g

YVES ROCHER
Pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp czarny.
Ekstremalnie pogrubiający tusz, wyposażony w grubą, wyjątkowo gęstą szczoteczkę, pozwala równomiernie pogrubić każdą rzęsę. Efekt uwodzicielskiego spojrzenia utrzymuje się do 12 godzin!
Pełen produkt: 49 zł / 9 ml
My dostajemy: 2,5ml



Dodatkowo karta zniżkowa do Yves Rocher na 1 produkt -30%







LOEWE 
AIR SENSUAL
Kontynuacja legendarnego zapachu Aire, który od momentu powstania w 1985 roku aż do dzisiaj cieszy się nieustajacym zainteresowaniem kobiet. Świeży, promienny i delikatny zapach, to dusza hiszpańskiej kobiety zamknięta w butelce perfum.
Pełen produkt: 239 zł / 30 ml
My dostajemy: 2ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz