19 cze 2012

Lakier Essence 2

Kolejny kolorek lakieru Essence

ESSENCE NUDE GLAM
02 ICED STRAWBERRY CREAM

To pomieszanie jasnego różu który opalizuje delikatnie na srebrno - idealny do pracy.
Lakier bardzo ładnie kryje, nałożyłam nim tylko dwie warstwy i nie ma mowy o jakiś prześwitach, bardzo łatwo się rozprowadzał, nie tworzy smug.
Jednak jak dla mnie konsystencja lakieru jest zbyt bardzo wodnista, ma się wrażenie. że lakier zaraz nam spłynie z paznokcia - nic takiego oczywiście się nie stało - pewnie po kilku użyciach ta konsystencja się zmieni z powodu dostawania się powietrza do środka.
Jeśli chodzi o schnięcie - jest na pewno szybsze niż poprzedniego lakieru, który wam pokazywałam http://queenpinnk.blogspot.com/2012/05/lakier-essence.html - po położeniu dwóch warstw po 30 minutach lakier był już suchy więc to też dla niego na plus.
Cena: 5,49 zł / 5 ml.



4 komentarze:

  1. bardzo ładny kolorek, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwki uzywam codziennie wieczorem, po prysznicu na mokra skore :) jak dla mnie jest tak samo tlusta, ale ja to lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kolorku szukam, dzięki kobieto! :*

    OdpowiedzUsuń