20 cze 2012

Kaszmir w płynie

Nie wiem czy tak jak ja jesteście maniaczkami spędzania godzin w drogeriach. Niestety koło mnie jest tylko Rossman (na szczęście po remoncie i duuużo większy :) i tam jestem stałą bywalczynią.
Mam obsesję na punkcie swoich włosów i lubię testować nowinki jakie się do nich pojawiają.
Moją uwagę przykuły małe kolorowe płyny w sympatycznych buteleczkach..

LOTON PRO VIT
KASZMIR W PŁYNIE
 
Opis producenta:
Kaszmir w płynie to nowoczesny i luksusowy program pielęgnacyjny, który:
  • nadaje wyjątkową miękkość i gładkość każdym włosom,
  • daje poczucie komfortu i głebokiego nawilżenia,
  • pozwala delikatnie rozczesać włosy,
  • rewitalizuje i odżywia zniszczone włosy
Zapach preparatu wyróżnia nuta pochodząca z naturalnych protein kaszmiru.
Produkt polski
Cena : ok. 10 zł / 100 ml.

 Moja opinia:
Po pierwsze wybaczcie za zdjęcie tylko połowy opakowania ale jakoś mi się tak zapomniało :)
Ale wracając do tematu, po przeczytaniu etykiety myślałam, że znalazłam fajny produkt za przystępną cenę. Miałam zniszczone końcówki od prostownicy i moje włosy były delikatnie pozbawione blasku nie wymagały jakiejś ekstremalnej kuracji ale ja bardzo lubię o nie dbać.
I tu wielkie rozczarowanie, ten preparat absolutnie nic nie zrobił z moimi włosami, ich stan się nie poprawił ani nie pogorszył - po prostu nic się z nimi nie wydarzyło. Stosowałam go zaraz po umyciu na mokre włosy i rozczesywałam - zużyłam oczywiście cały bo szkoda mi było wylać go do zlewu. Jedyne co zauważyłam podczas jego stosowania to to, że ułatwiał rozczesywanie.
Jeśli chodzi o zapach to ten płyn dla mnie pachnie jak domestos - i niestety ten zapach utrzymywał się na moich włosach!
Czy kupię go kolejny raz - oczywiście, że nie :) Ale chętnie dam innym jego kolegą szanse!

1 komentarz:

  1. Powinnaś spróbować jedwabiu do włosów z Biosilku, jest naprawdę fantastyczny, a jego zapach utrzymuje się przez cały dzień! Używaj go jedynie na końcówki bo niestety jest mistrzem w przetłuszczaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń