24 cze 2012

Lakier Essence 3

Poprzedni kolor musiałam niestety zmyć po 4 dniach, ale nie dlatego że już brzydko wyglądał - miałam panieński koleżanki i potrzebowałam innego koloru :)
Nosząc go 4 dni bardzo fajnie się trzymał i na pewno do niego wiele razy wrócę. Ale czas na kolejny kolo.

ESSENCE NUDE GLAM 
04 ICED LATTE

Typowy nudziakowy kolor jednak w moim osobistym zbiorze pierwszy z tego rodzaju. Zawsze nosiłam tipsy i jeśli malowałam paznokcie lakierem używałam krzykliwych kolorów, ale i ja postanowiłam wrócić do naturalności (pomijając to moje solarium ;)
Lakier jest również bardzo rzadki jak jego poprzednik, niestety gdy malowałam paznokcie tworzyły się delikatne smugi ale po drugiej warstwie było już lepiej (smugi nie zniknęły w 100% ale da się przeżyć - na zdjęciu niestety tego nie widać). Muszę powiedzieć że kolor bardzo mi się spodobał.
Czas schnięcia to około godziny - czyli znów trzeba mieć chwilę wolnego.
PS.
Wybaczcie za pomalowane skórki ale malowałam paznokcie na szybko po nocy ;)


3 komentarze:

  1. no tak Essence schną wieli ;) ale efekt mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie pomalowalam paznokcie tym lakierem ale 06 hazelnut cream pie,śliczny kolor ale co prawda schnie godzine :( Świetny blog,obserwujemy?;)Zapraszam do mnie na pewno coś znajdziesz dla siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń