1 lip 2012

Zakupy!

Za 2 dni są moje urodziny i z tej okazji dostałam cudowny prezent od męża. A mianowicie powiedział "jedziemy na zakupy, nie martwi się o nic tylko wybieraj" :)) Oczywiście wszystkie rzeczy to kosmetyki. Podzieliłam je na miejsca zakupu + ceny pod każdą fotką. Kiedy ja to zużyje.. :)

AVON
Od lewej:
1. Mus do ciała waniliowy - 10 zł.
2. Scrub do ciała waniliowy - 11 zł. 
3. Maseczka do ciała z alg z Morza Martwego - 11 zł. (już ją 2 razy użyłam)

THE BODY SHOP

Od lewej:
1. Masło do ciała orzech brazylijski - 35 zł
2. Mleczko do ciała wiśniowe - 19 zł.
Są to moje pierwsze kosmetyki z tego sklepu - zawsze kupowałam tylko mgiełki do ciała (są super), ale na te skusiłam się bo było 50% off :)

APTEKA MEDIQ

Próbki a Avene do skóry suchej i bardzo suchej - woda termalna (50 ml.), mleczko do demakijażu (25 ml.), maseczka kojąco - nawilżająca (5 ml.), krem na dzień (2 ml.). Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy a chciałam bardzo je przetestować więc mam. Cena: 10 zł.

ROSSMAN

Od lewej:
1. Kremowe mydło pod prysznic pomarańcza ok. 12 zł.
2. Szampon do włosów ok. 12 zł.
3. Waciki ok. 4 zł.
4. Masło do ciała granat 12 zł.
5. Tusz 2000 calorie 29 zł.
6. Zmywacz do paznokci 11 zł.

NATURA
Od lewej:
1. Chusteczki do demakijażu 4,29 zł.
2. Manhatan - 2 lakiery do paznokci - 9 zł. / sztuka
3. Top coat 7,99 zł.
4. Przyspieszacz wysychania lakieru 8,99 zł.
5. Mus do ciała melon & arbuz 8,99 zł.
6. Peeling truskawkowy 10,99 zł,
7. Essence - 2 lakiery do paznokci 5,49 zł. / sztuka
8. Lakier Catrice 9,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz