4 sie 2012

Projekt denko #1

I obiecany na kanale post o denkach o których mówię: http://www.youtube.com/watch?v=tnRPbaeEa7M&feature=plcp


Od lewej:

AA Energizujący żel do mycia ciała kupiony w Mediq - cena 6,50 zł. / 250 ml - starczył mi na ok. 1,5 miesiąca

Syoss Odżywka włosy suche, zniszczone kupiona w Rossmannie - cena 14,99 zł / 500 ml

Isana Suchy szampon, kupiony w Rossmannie - cena 9,99 zł / 200g - wystarczył mi na ok. 1,5 miesiąca, oczywiście nie używałam go codziennie.

Farmona Mus Tutti Frutti kupiony w Rossmannie - cena 13 zł. / 250 ml. - wystarczył mi na ok. 1,5 miesiąca. Mus miał bardzo lekką konsystencję i na prawdę szybko się wchłaniał!






Milk Mask kupiona na stronie negozio.pl - cena 21 zł / 1000 ml. - kupiłam ją na początku maja czyli zużyłam całą w niecałe 4 miesiące (a wydawało mi się, że dłużej ją miałam :) Jej recenzja znajduje się: http://queenpinnk.blogspot.com/2012/05/milk-mask.html

Estetica Sól do kąpieli kupiona w ... ups nie pamiętam :) - cena ok. 7 zł. / 355 g

Estetica Peeling do ciała - cena ok. 10 zł / 200 ml. - Jak powiększycie sobie zdjęcie można zobaczyć, że peeling jest bardzo wodnisty. Zwłaszcza na samym środku, gdzie prześwituje dno opakowania.







The Body Shop - Wild Cherry Pure Body Lotion sklep w C.H. Targówek - cena 19 zł. / 250 ml. Zużyłam go w 3 tygodnie...



Essence I love stage kupiona w Naturze - cena 10 zł / 4 ml - nie zdążyłam jej złużyć przez 6 miesięcy - gdyby nie to spokojnie mogłabym jej używać jeszcze 2-3 miesiące.

Essence Studio Nails kupiony w naturze - cena 8 zł / 8 ml - nie zużyłam go całego ponieważ odżywka nie nadaje się już na nałożenie na paznokcie. Strasznie się "ciągnie", nie da sie ładnie jej rozprowadzić na paznokciu. Na opakowaniu nie ma nigdzie informacji o dacie ważności. Mam inną już odżywkę więc ta idzie w kosz.

1 komentarz: