1 lip 2012

Lakier Essence 4

ESSENCE COLOUR & GO
51 MELLOW YELLOW

Muszę od razu powiedzieć, że kolor jest po prostu cudowny! W butelce wygląda jak pastelowy żółty z drobinkami srebra, jednak na paznokciach jest pastelowy żółty z bardzo delikatnym połyskiem złota. To mój pierwszy odcień żółci - zawsze bałam się, że ten kolor nie nadaje się na paznokcie ale jestem tak miło rozczarowana! To chyba będzie mój hit na wakacje :)
Lakier łatwo się rozprowadza, i po dwóch wartach mamy całkowite krycie. Jeśli chodzi o schnięcie i wykończenie to zakupiłam jeszcze dwa specyfiki z Essence - topcoat i wysuszacz lakiery. 
Po pomalowaniu żółtym nałożyłam topcoat i od razu po 2 krople tego wysuszacza. Miało to zagwarantować iż po 60 sekundach nasz lakier jest suchy i mam mieszane uczucia. 
Rzeczywiście jak wysuszacz trochę podsechł lakier wydawał się suchy ale po umyciu rąk miałam wrażenie, że od nowa moje paznokcie są mokre i nałożyłam ponownie te kropelki i było już ok. Ale to było jego pierwsze użycie więc nie nastawiam się w żaden sposób. Tym razem nie musiałam czekać godziny jak przy tych lakierach bywa, już po  minutach mogłam wszystko robić.
Cena lakieru: 5,49 zł. / Natura
Topcoat: 7,99 zł. / Natura
Przyspieszacz: 8,99 zł. / Natura

Niestety zdjęcia nie oddają w 100% tego cudownego koloru..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz